Informatie ten aanzien van deze Nieuwe Website

Vrijdag, 20 mei 2016

Beste visvrienden,

Onze nieuwe website is nu ongeveer twee weken zichtbaar via onze eigen domeinnaam www.eurovissers.nl.
Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 19 mei jongstleden werd gesuggereerd de voordelen van deze nieuwe site onder de aandacht te brengen. Vandaar dit nieuwsbericht.

In 2015 hebben we besloten een nieuwe website te gaan maken.
Onze oude website was na jaren van trouwe dienst enigszins verouderd en qua onderhoud was het risicovol deze site nog veel langer in de lucht te houden. De site lag er regelmatig uit en het was lastig zaken te veranderen.
In deze periode kwamen we in contact het Sport Visserij Nederland, omdat via mijn eigen hengelsportvereniging (van SVN) een module beschikbaar was om een eigen verenigingswebsite te maken.
Na overleg hebben we voor deze module gekozen en is het resultaat zichtbaar in de vorm van onze nieuwe website.
Ik wil hierbij namens de vereniging vooral Marcel Bouwman bedanken, Marcel heeft de domeinnaam www.eurovissers.nl beschikbaar gesteld aan de vereniging.

De voordelen van deze nieuwe website zal ik hieronder puntsgewijs weergeven.

• De website is gemaakt met de nieuwste technieken die gebruikt worden om websites te maken, voordeel hiervan is dat we er weer jaren mee vooruit kunnen.
  • De website is makkelijk bij te houden, het is een module, die als je deze goed volgt ook voor een minder ervaren persoon te gebruiken valt.
  • Alle gegevens van deze site worden door de host van SVN opgeslagen. We raken dus geen gegevens kwijt.
  • Mocht het bestuur onverwacht uit elkaar vallen, kan de Algemene Leden Vergadering besluiten een nieuw bestuur aan te stellen en via SVN hen de toegang tot de gegevens van de website geven.
  • Hierbij blijft de kennis en gedachtengoed van de vereniging gewaarborgd en gecontinueerd.
  • De website is eigendom van de DZV de Eurovissers.
  • De website hebben we zonder kosten kunnen maken. Het gratis maken van een website wordt aangeboden door SVN.
  • Hosting van de website wordt goedkoper.
Tot zover deze informatie, mocht je vragen hebben, neem gerust contact op met het bestuur.

Namens het bestuur, Ed van der Ham