De Digitale Zeevisvereniging De Eurovissers

Vanuit je luie stoel zit je lekker warm achter het internet, je lekker met je hobby bezig te houden en dan kom je plotseling hier! Dit is de site van onze digitale zeevisvereniging. Deze vereniging heet DZV De Eurovissers, en is speciaal opgericht om zeevissers in de gelegenheid te stellen, elkaar beter te leren kennen en het een en ander van elkaar op te steken. Er blijken toch veel mensen te zijn die zeevissen fantastisch vinden, maar wat huiverig zijn om deze sport alleen te beoefenen.

Het Europoortgebied leent zich uitstekend om comfortabel en dicht bij de auto te vissen, op sommige stekken zelfs vanuit de auto. Ook is het echt niet strikt noodzakelijk om 100 meter te moeten kunnen gooien.
Ook voor zeevissers buiten het Rijnmondgebied, kan de vereniging uitkomst bieden. Als je plant om deze richting uit te komen, is het misschien leuk te weten, dat collega-vissers van deze site in je buurt zitten, zodat je leuk wat af kunt spreken.

Sinds onze oprichting, eind 2002, heeft de vereniging haar bestaansrecht bewezen. Behalve beginnende en mooi-weervissers, zijn er ook echte cracks lid. Daardoor zijn we in staat om op tal van aspecten van de zeehengelsport ervaringen te delen.

Je kunt dus, zonder lid te zijn van de vereniging, gebruik maken van onze site en er informatie afhalen of aan toe voegen.

Door de jaren heen hebben zich verschillende leden onderscheiden door hun werkzaamheden voor de vereniging.
We maken hierbij het verschil tussen ereleden en leden van verdienste.

Ereleden;

Leon van Hagen #1