VISPAS

Ook jij kunt lid worden van de officiële, bij de Sportvisserij Nederland aangesloten Digitale Zeevis Vereniging DE EUROVISSERS, INCLUSIEF VISPAS.
Dit kost je het schappelijke bedrag van 30,00 Euro per jaar + eenmalige inschrijfkosten van 5 Euro, dus totaal € 35,00 de eerste keer! Je krijgt hier een hoop voor terug! Kijk maar eens bij het evenementenprogramma. Er worden boottochten georganiseerd, thema-avonden, werpdagen en gezellige meetings. Ook organiseert de D.Z.V. wedstrijden waar je eenmalig, maar ook in competitieverband aan kunt deelnemen. Bovendien kun je zelf of via het vormen van een team meedoen aan de nationale selecties en nationale kampioenschappen. En daar zijn we inmiddels al een paar keer aardig succesvol in geweest!

Daarnaast krijg je ook nog eens de Vispas, welke tevens je Eurovissers lidmaatschapskaart is, van Sportvisserij Nederland elk jaar toegestuurd.

Aanmelden kan door onze secretaris een mail te sturen; secretaris@eurovissers.nl

Ben je al lid?

Leden kunnen hun contributie voor het volgende kalenderjaar betalen vanaf 1 november elk jaar. Je krijgt géén acceptgiro, je moet zelf het initiatief nemen. Je krijgt wel tijdig een mail ter herinnering. Betaal je vóór 1 januari, dan heb je ook op tijd je Vispas in de bus. Degenen die pas na 31 januari betalen worden beschouwd als nieuw lid en betalen dus opnieuw de eenmalige inschrijfkosten.

Opzeggen?

Opzeggen lidmaatschap kan tot 1 oktober, hierna worden de vergunningen aangemaakt en wordt men geacht zijn of haar lidmaatschapsgeld te betalen.

Ben je nog géén lid?

Je kunt je op ieder moment aanmelden, bij onze secretaris; secretaris@eurovissers.nl

De contributie voor 2017 bedraagt:
30,00 Lid
35,00 Nieuw lid (contributie + eenmalige inschrijfkosten)
15,00 Jeugdlid (als je op 1 januari 2016 13 jaar of jonger bent)
20,00 Nieuw jeugdlid (contributie + eenmalige inschrijfkosten)

Reageer nu snel en meld je aan bij deze berengezellige club van fanatieke zoute schubbenjagers. We houden jullie via de website en regelmatige ledenmails op de hoogte van alle nieuwtjes en onze activiteiten. Bovendien hebben we een eigen besloten Facebook-groep van uitsluitend leden van de Eurovissers. Zo kom je echt heel snel op de hoogte van de laatste nieuwtjes.

Je contributie kun je overmaken op Rabobank rekeningnummer NL07 RABO 03732.86.775 t.n.v. D.Z.V. "de Eurovissers" te Schiedam onder vermelding van je naam en Eurovissersnummer: # ... BIC: RABONL2U

Dubbele afdracht

Verenigingen in Nederland moeten voor ieder lid een bedrag afdragen aan de Federatie en aan Sportvisserij Nederland. Bij veel verenigingen maakt deze afdracht deel uit van de contributie. Wel is het zo dat per unieke visser maar één keer afdracht verschuldigd is. Als je toevallig lid bent van twee of meer verenigingen waar de afdracht deel uitmaakt van de contributie, betaal je dus twee keer afdracht. Daarom is er een systeem ontwikkeld dat erin voorziet dat je deze dubbele afdracht terug kunt vragen.
Bij de Eurovissers maakt deze afdracht echter géén deel uit van de contributie. Wij restitueren dus ook geen dubbele afdrachten.

Op de ledenlijst kun je de namen vinden van de leden van de officiële Zeevisvereniging. We hopen natuurlijk dat je lid wordt en dat je veel plezier aan onze vereniging zult beleven! Wij zijn blij met elk lid en heten je bij deze van harte welkom. Let op: Je kunt alleen lid worden als je beschikt over een werkend e-mail adres!!!

Theo, Armel, Ed en Jos, het bestuur van de Eurovissers !!