Doe mee aan de Kanjerpot!

Voor iedere wedstrijd en evenement bestaat de mogelijkheid (niet verplicht) mee te doen met de "kanjerpot".

Vooraf leg je € 1,- in, degene met de grootste vis gaat er met de pot vandoor. Alle vissoorten tellen hiervoor mee, behalve Fint, Haring, Paling en beschermde vissoorten.

Degene die over alle competitiewedstrijden de grootste vis heeft gevangen mag aan het einde van de competitie de Kanjerbokaal in ontvangst mag nemen. Hij of zij mag zich dan ook Kanjerkoning(in) van dat jaar noemen!!! Hiervoor tellen Paling, Fint, Haring en beschermde vissoorten niet mee.

Tevens wordt een apart klassement wordt bijgehouden van de grootste Steenbolk, Bot, Zeebaars, Wijting en Gul die tijdens competitiewedstrijden worden gevangen.

Na afloop van de competitie is er voor de winnaars prijs en de bijbehorende eretitel. Ook ontvangt iedereen die op het eind van het seizoen de titel op zijn naam heeft staan, een ticket voor de Titanenstrijd.

Na iedere wedstrijd zit natuurlijk de halve wereld te wachten op een verslag.

Stuur daarom je ervaring, inclusief foto's binnen 3 dagen naar dit emailadres.