Over de Evenementen

Ieder jaar organiseert D.Z.V. de Eurovissers diverse evenementen.

In tegenstelling tot de “Competitie” gaat het bij onze activiteiten niet om het competitie-element, maar veel meer om het samen vissen, ontdekken en genieten. Gezelligheid, ontmoeten en samen vissen staan centraal. We helpen elkaar aan de waterkant en proberen met z’n allen een visje te vangen.

Grofweg organiseren we boot vistochten, kantvis evenementen en andere evenementen zoals de Nieuwjaarsreceptie.
Deelname aan de Evenementen is alleen mogelijk voor leden. Wil je als niet-lid toch een keer de sfeer proeven voordat je lid wordt van de vereniging, dan kun je natuurlijk altijd een keertje meedoen.Neem dan wel vooraf contact op met : Evenementen@eurovissers.nl

Intussen is het wel een mooie traditie, dat degene die tijdens een visevenement de grootste vis vangt, zich kwalificeert voor de Titanenstrijd. Bij deze Titanenstrijd worden alle winnaars uitgenodigd om een dag echte grote vissen te gaan vangen. Per evenement is aangegeven om welke grootste vissoort het gaat.

Bij de titel Titaan van het jaar hoort een wisselbeker .
Bij de kantvis evenementen wordt er gezamenlijk gevist op één locatie die door de Evenementencommissie is gekozen. Bij elk evenement word je uitgenodigd om vrijblijvend mee te doen met de Kanjerpot

Tijdens evenementen wordt er met één hengel gevist tenzij anders is aangegeven. Tenzij dit is aangegeven is er bij de kantvis evenementen geen inleggeld nodig.

De Vereniging heeft thans als thuisbasis meerdere sfeervolle locaties, De Pub, De Veerheuvel, De Oase en de Viskeet. Hier wordt ’s morgens of ’s avonds onder het genot van een kop koffie of fris ingeschreven en de visplaats besproken.Na het vissen vindt hier ook de prijsuitreiking van het Evenement en een tombola plaats.
Het Programma van dit jaar vind je op de site. Natuurlijk kunnen er nog dingen wijzigen, of aangevuld worden.

Wil je meedoen dan vragen we je om je van tevoren aan te melden. Dan kunnen we bij onze organisatie rekening houden met het aantal deelnemers, stekkeuze, etc. We streven er naar om zo'n vier weken voor elk evenement op de site wat extra nadere info te plaatsen omdat het programma aan het begin van het jaar neergezet wordt en er genoeg kan veranderen in de tussen tijd qua stek etc. Heb je vragen over het programma of over een specifiek evenement, mail ons dan gerust.

Als Evenementencommissie nemen wij de organisatie voor onze rekening, maar uiteindelijk doen we het met alle leden samen! We zouden het fijn vinden als we suggesties en hulp krijgen van ieder die wil om onze evenementen tot een succes te maken.

Tot aan de waterkant!    De Evenementencommissie