Bestuurs mededeling

Maandag, 24 december 2018

Beste leden, via deze weg willen wij als bestuur het volgende voorgenomen besluit met jullie delen: • Het bestuur zal eind 2019 stoppen met alle bestuurstaken. Dit zou helaas ook als gevolg kunnen hebben dat onze mooie vereniging ophoud te bestaan. Wij zijn tot dit voorgenomen besluit gekomen door het uitblijven van aanmeldingen voor opvolging van verschillende bestuurstaken. Dit na diverse oproepen en via verschillende wegen aan onze leden. • Het bestuur heeft gezocht naar alternatieven voor het voortzetten van onze vereniging, en deze alternatieven willen we graag in een extra Ledenvergadering (Datum, tijd en plaats volgen via de mail) om gezamenlijk de juiste stappen voor onze vereniging te bepalen Afhankelijk van de inzet van onze wedstrijdvissers om de taken rond het wedstrijdvissen in 2019 op te pakken kan er in 2019 nog een Eurovissers competitie worden gehouden. Indien dit niet lukt bestaat er de optie om in 2019 mee te vissen met de wedstrijden van De Slufter (zee wedstrijdafdeling binnen HSV Groot Rotterdam) • De Evenementen voor 2019 zullen gewoon doorgang vinden. Het huidige bestuur zal het Jubileumjaar 2019 volledig afronden. Mvg Het bestuur van DZV de Eurovissers