ALV vergaderingen 2019

Zondag, 14 juli 2019

Kort verslag 2 ALV beide gehouden in rozenburg. Op de eerste ALV is besloten door de ALV de penningmeester decharge te verlenen over het boekjaar 2018.Verder is er het voorbestaan van de vereniging besproken en is er gestemd over het verdergaan gaan als vriendenvereniging over verder als Eurovissers onder de paraplu van Groot Rotterdam. Met een klein verschil werd het Groot Rotterdam. Daar er nog wat onduidelijkheden waren is er besloten een tweede ALV te houden, zodat er nog wat openstaande vragen beantwoord konden worden. in deze tweede ALV is unaniem besloten door de ALV om verder te gaan onder de paraplu van groot Rotterdam. Bestuur is nu aan het kijken hoe e.e.a. zo soepel mogelijk over kan naar groot Rotterdam. Als e.e.a. duidelijk is komen we hier op terug via mail / Site.