overgang naar Groot Roterdam

Maandag, 2 december 2019

Beste Eurovissers, de bestanden van aanblijvende leden zijn door SportVisserij Nederland over gezet naar Groot Rotterdam. De dubbelingen worden eruit gehaald zodat je geen dubbele vergunning en contributie hebt van groot Rotterdam. De vergunningen komen m.i.v. visjaar 2020 dus via groot Rotterdam. Je krijgt dan ook vanuit Groot Rotterdam bericht over de betaling van de contributie. Mogelijk is dit iets later dan je gewend was bij de Eurovissers door de omzetting naar Groot Rotterdam.. Er is Inmiddels bericht van KvK dat de vereniging per 01-01-2020 uit is geschreven, het huidige bestuur werkt vervolgens nog de laatste zaken zoals in de ALV besproken af.