Vragen m.b.t. de vergunning

Zaterdag, 21 december 2019

Er wordt regelmatig gevraagd naar bericht over de vergunning vanuit Groot Rotterdam. Zoals in het vorige bericht al aangegeven zijn de bestanden door SVN overgezet naar hengelsportvereniging Groot Rotterdam, als bestuur kunnen we daar niet meer in en zijn afhankelijk van Groot Rotterdam, zij geven ook de vergunningen uit over 2020. Natuurlijk vragen ook wij bij Groot Rotterdam naar de status. Wij weten dat bestuur van Groot Roterdam dit aan het nakijken is en wij gaan er nog steeds van uit dat de vergunningen op tijd bij de leden zijn. Her en der wordt er negatief geroepen, Jammer, wetende dat we er alles aan doen om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen. Zodra we meer weten zetten we het op de site of sturen een mailing, dit zijn immers de communicatie middelen voor de vereniging.