Het bestuur

Voorzitter Jos Mels #121

Bij deze wil ik me even voorstellen.

Mijn naam is Jos Mels, Eurovisserslid #121. Ik ben van het bouwjaar 1960 en ben getrouwd met Anita. We hebben twee kids en natuurlijk niet te vergeten onze hond.

Ik vis al vanaf het moment dat ik een hengel vast kon houden. Het vissen zit er in en zal er nooit uit gaan. Eigenlijk vind ik alles op het vlak van vissen leuk maar sinds de DZV Eurovissers ben ik voornamelijk op het zoute vlak bezig.

Zeebaarzen vind ik het meest spectaculair om te doen, een beetje wedstrijdvissen ben ik ook steeds leuker gaan vinden! Ik was er redelijk vroeg bij (nr. #121) en heb tot nu toe al heel veel lol beleefd met de club.Ook via de Eurovissers mijn twee vaste vismaten Leo en Armel leren kennen, beiden ook woonachtig in Krimpen aan den IJssel. Met regelmaat trekken we er met z’n drieën op uit om de vissen aan de schubben te zitten.

De afgelopen jaren heb ik er behoorlijk veel bijgeleerd, en dan voornamelijk op het gebied van onderlijnen, kunstaas en stekken. Een nadeel is dat ik alle soorten visserij leuk vind en steeds moeilijker een keuze kan maken waar ik mijn “vistijd” aan ga besteden, maar ik zie dat maar als een luxe probleem. Toen ik benaderd werd voor de functie van penningmeester heb ik er wel even over moeten nadenken voordat ik akkoord ging. Na wat wikken en wegen kwam ik er op uit dat de club mij al heel veel heeft gebracht en ik vond dat ook ik wel eens wat extra voor deze mooie vereniging zou kunnen doen. Inmiddels een paar jaar verder veel ervaring opgedaan en heb nog steeds veel plezier bij deze club!

Ik kan iedereen die twijfelt om ook eens een taak binnen de club op te pakken aanraden om dit te doen, het is gewoon leuk! Tot aan de waterkant!

Jos #121 Mels

Secretaris Theo vd Hoogen #1205

Penningmeester Armel Spee #230

Ik zal mij even voorstellen:

Mijn naam is Armel Spee, Ik ben getrouwd met Hélène en wij hebben 3 lieve kinderen.Het vissen begon ongeveer 10 jaar geleden. Ik ging met mijn oom en vader naar de Maasvlakte om tong te vangen. We vingen wel vis maar geen tong.Ik ben toen op internet gaan zoeken naar meer informatie en kwam op de site van de EUROVISSERS terecht. Ik heb mij aangemeld en kreeg nummer #230.Om de 2 of 3 weken gingen we met z’n allen vissen, bij iedere sessie leerde ik weer wat bij.Ik heb sinds kort de functie als penningmeester van Jos Mels overgenomen.Op deze manier kan ik ook een bijdrage leveren aan de vereniging.

Aanspreekpunt Wedstrijdcommissie

Voorzitter evenementencommissie Theo van den Hoogen #1205

Even voorstellen:

Mijn naam is Theo van den Hoogen #1205 en ben getrouwd met Jolanda #1213 en samen hebben we 2 kinderen en wonen in Eindhoven.

In mijn jeugd heb ik al kennis gemaakt met het zeevissen, samen met mijn ouders vissen op de Grevelingen, later voornamelijk zoetwater gevist. In 2008 toch weer naar het zoute getrokken in het Europoort gebied. Hier sloeg het virus weer toe, wat resulteerde in het lidmaatschap bij de Eurovissers in 2009.

Samen met Herman Wildenberg en mijn vrouw, zijn we op bijna elke meeting te vinden. Na een vraag om bij de evenementen commissie te komen heb ik ja gezegd omdat dit altijd gezellige en sociale activiteiten zijn, waar we met zijn allen wat kunnen leren van elkaar.

Tot aan de waterkant……….. grtzzzz Theo #1205

E-mail Evenementencommissie

Voorzitter sponsorcommissie Ed van der Ham #1137

Ik heet Ed van der Ham #1137 en ben lid vanaf 2008. Ik ben getrouwd, heb een zoon en woon in Zoetermeer.

Ik vis meestal op of aan zee en dan kijk ik vaak even op de site voor de laatste info (Facebook vind ik een leuke aanvulling op de website).

In 2009 heb ik me ingeschreven om mee te doen aan de zeebaarswedstrijden, dat beviel goed en ik leerde een aantal mensen van de vereniging kennen. Ook vis ik inmiddels mee met de wedstrijden van de DZV de Eurovissers.

Ik vind de sfeer leuk, maar ben geloof ik geen wedstrijdvisser pur sang. Gezelligheid in combinatie met onze hobby is de hoofdzaak voor mij. Vrij vissen doe ik meestal in de Waterweg, Europoort of op het Zuid-Hollandse strand. Ook ga ik regelmatig, als het budget het toelaat, op visvakantie.

De leukste vis op dit moment is de zeebaars vind ik, met natuurlijk aas of kunstaas deze mooie vis achter de schubben zitten is mijn favoriet.

Ik wil graag een steentje bijdragen aan de organisatie van de vereniging.

E-mail Sponsorcommissie

Rooster van aftreden: