Bestuursmededelingen 2018

Kort verslag bestuursvergadering 3 Mei 2018

Bestuur heeft alles de revue laten passeren Armel en Ed hebben aangegeven einde van dit jaar te stoppen met hun functie, Hiermee komen we als eurovissers in een lastig pakket, bestuur is dan niet meer compleet zoals in statuten opgenomen. Dit moet echt aangevuld worden anders kunnen we als vereniging niet door en moeten we naar andere mogelijkheden gaan kijken. dit zal ook een belangrijk punt zijn op de ALV van 8 Mei. Hiermee luid het huidige bestuur dan ook de noodklok. wie kan en wil zich hiervoor inzetten zodat de eurovissers het bestaansrecht houden. Financiƫn zijn weer rond en er is gesproken over de op handen zijnde afdracht verhoging van sport visserij Nederland.

Kort verslag ALV  8 mei 2018

Wederom zeer weinig mensen aanwezig, Bestuur geeft uitleg over de lopende zaken en de kascontrole commissie heeft haar taak ook weer gedaan en alles in orde bevonden. we kunnen de penningmeester dan ook wee decharge verlenen.
Bestuur geeft nogmaals aan dat aanvulling nodig is binnen het bestuur en maakt zich ernstig zorgen om de voortzetting.

Kort Verslag bestuursvergadering 13 September 2018

Alle lopende zaken hebben de revue gepasseerd, bij de wedstrijden stopt de commissie  en er is nog geen opvolging voor. Ook voor de invulling van het bestuur is geen opvolging gekomen. Als vereniging komen we nu in een zeer lastig vaarwater. hoe verder, bestuur gaat zich hierover beraden en gaat enkele mogelijkheden bekijken hoe nu verder met de eurovissers.

Kort verslag extra ingelaste bestuursvergadering 22 november 2018

Bestuur is extra bij elkaar gekomen ivm de bezettingsproblemen binnen bestuur en wedstrijdcommissie voor 2019
We hebben enkele mogelijkheden besproken en gaan deze verder onderzoeken wat er kan en wat niet om zo de best praktisch te krijgen voor de vereniging.
De eigenaar van onze accommodatie van de eurovissersdag is gestopt we gaan op zoek naar een andere accommodatie.

Kort verslag bestuursvergadering 13 December 2018

Na wat oriƫnterende gesprekken hebben we vandaag de mogelijkheden en onmogelijkheden heden besproken
om zo te kijken hoe nu verder. Er zijn een aantal mogelijkheden bestuur werkt deze verder uit en zal er dan via een ledenmail over communiceren.
Hierover discuteren zal gebeuren op de ALV, mogelijk een extra ingelaste ALV.
er is nog geen nieuwe zaal gevonden, er zijn wel wat opties, bestuur hoopt snel duidelijkheid te hebben.
Bestuur wenst alle leden hele fijn feestdagen en een gezond 2019