Maandprijzen voor de beste of leukste vangstberichten van 2016

Woensdag, 20 januari 2016

Beste visvrienden, Voor de beste of leukste vangstberichten in 2016, vergeven we per maand een prijs. geen enorme prijzen, maar hebbedingetjes voor de zeevisser.Het bestuur zal per maand de beste of leukste uitzoeken, waarna de prijs fysiek of per post overhandigd wordt. Deze prijsjes kunnen worden uitgedeeld aan leden en niet-leden, iedereen is welkom om mee te doen.
Het bestuur neemt het besluit per maand, correspondentie hierover is niet mogelijk.

We hebben een signaal ontvangen dat vangstberichten uploaden niet altijd lukt via de site.
Mocht je onverhoopt hetzelfde meemaken horen we dat graag, dan bekijken we met de provider waar het probleem zit.
Je kunt altijd via mailto:vangstberichten@eurovissers.nl je feedback of vangstbericht kwijt.